poniedziałek, 7 marca 2016

Przesyłka od trnd - co i jak ?:)

 
 
Witam Was jak zawsze uściskami i uśmiechem :D
 
Dziś pokazę Wam jaką ciekawą przesyłkę dostałam w piątek,  pod wieczór , a mianowicie była to paczka z
trnd :D

Bardzo nam miło, ze trnd znowu zaufało nam jako testerowi :)

Wielkość paczki mnie zaskoczył, bo była całkiem spora i trochę wazyła hehe ale jest okay,  bo gdy zajrzałam do środka okazało się czemu :)
 
 
Zawartość przesyłki była bardzo fajna, bo był tam

-list powitalny
 

-przewodnik Ambasadorki
 
-ksiązeczka "badanie opinii"
 
 
 
- 1 opakowanie kapsułek do prania Ariel 3w1 Mountain Spring - 15 szt
 
-płyn do płukania Lenor Gold Orchid
 
 
 
 

- 20 ulotek dla znajomych
 
 

 -20 saszetek po 3 kapsułki Ariel 3w1 PODS Mountain Spring
 
 
 
-20 saszetek płynu do płukania Lenor Gold Orchid - 50ml
 
 
 
i tajemniczy list w białej kopercie,
 
 
w której znajdowały się karty badania dla znajomych posiadających dostęp do internetu , które umożliwią dostęp do ankiety internetowej :)
 

 
 
 
 
 
 
To narazie wszystko - pierwsze pranie zrobione , ale ćśś... wkrótce Wam opowiem jak się udało i czy kapsułki Ariel i płyn Lenor warte są waszego zainteresowania i czy są lepsze od używanych dotychczas detergentów :)
 
Znajomych zapraszam po próbki :)

Gratuluje tym, kórzy testują wraz z Rekomenduj.to - kaszkę Zbozaki :) Mi tym razem się nie udało, ale mam nadzieję, ze uda się następnym :)
 
Pamiętajcie o regularnym wypełnianiu ankiet - wkrótce nowe testowania:

streetcom - e-papierosy Vibe i  kawy 3w1

trnd - śmietany Zott

everydayme - Szampon przeciwłupieżowy Head & Shoulders Menthol

testmetoo - trwa testowanie karmy dla kotów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...