środa, 2 marca 2016

Relacja z kawowego testowania z Biedronką :)

 .
 
Czy budząc się rano , po "super "przespanej nocy marzycie - tak jak ja - tylko o jednym? ..
 
Noo jest wiele róznych opcji, które pobudzą z rana - dadzą niezłego kopa na cały dzień, lecz w tym przypadku nie jest to "małe co nieco" , lecz kawa :D
 
 
 
A tak konkretnie to napoje cykoriowo-kawowe z Biedronki , które miałam przyjemność niedawno testować
:)
 


 
 
Do wyboru i wypróbowania były 4 rodzaje napojów cykoriowo-kawowych:
  1. o smaku chili
  2. o smaku karmelowym
  3. o smaku orzechowym
  4. o smaku czekolady i śliwki
 
 
 
Saszetki, chodz niewielkie starczały na 2-3 kawy rozpuszczalnej, co jest porcją akurat na ocenę poszczególnych smaków :)
 
 
Ja (pewnie jak większość z was) za namowa córki zaczęłam od chili,
 

 
która szczerze mówiąc trochę mnie rozczarowała ..
Smak lekko gorzkawy (bez mleka i cukru) , niestety samego chili w chili za bardzo nie poczułam - lekki posmak papryki tylko:)
 
Ocena 3 / 5
 
 
Drugim smakiem, który wypróbowałam był karmelowy :)
 
 
zdj.pożyczone od KornelkowaMama
 
 
Smak lekkk gorzkawy, ale pyszny. Po zalaniu wodą zapach karmelu wypełnił cały dom :) Próbowałam 2 wersje: z mlekiem i bez, ale ta druga lepsza :)
 
Ocena 5 / 5
 
Kolejna była czekolada za śliwką :)
 
 
 
 Smak cukierków - śliwki w gorzkiej czekoladzie, jakby zachęcał i smakiem i zapachem, ale mnie raczej średnio przekonał. Wersja z mlekiem lepsza, moim zdaniem warto te odrobinę posłodzić :)
 
ocena 4 / 5
 
Ostatnim, ale jednym z lepszych był smak orzechowy :)
 

 
 
 Smak gorzkawy z nutą orzechową polubiłam od razu, zachęca i smakiem i zapachem.
Pyszna w wersji z mlekiem i bez - mój faworyt :D
 
 
ocena 5 / 5
 
 
Moim zdaniem wszystkie smaki napojów cykoriowo - kawowych były dobre
 i na pewno zakupię wszystkie 4, gdy tylko znajdą się na sklepowych półkach sklepu Biedronka :)
 
 
 
Was równiez zapraszam do wypróbowania różnych smaków tych napojów , bo warto czasem zmienić smak codzienności :D
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...