piątek, 11 marca 2016

Coś nowego :D

 
 
Wiecie co? Chyba raczej nie i nie zgadlibyście jak moje skarby "super" spały tej nocy xd
 
Młodsza obudziła sie o 2:15 i pyta mnie czy śpię... no taaak za żadne skarby świata nie spałabym o 2 nie? xD Tylko całą noc leze i czekam az ktoś się obudzi - tak się w nocy nudzę :)
Gdy powiedziałam, ze nie śpię, to zaraz zachciało się jej siku ... chcąc nie chcąc przyniosłam nocniczek.
Poszłam do łózka.
Chwilę później słyszę "mamo pić, mamusiu piciu mi się chce" hah  .Wstałam drugi raz - była 2:30 - nalałam soczku, poczekałam az wypije i dalej spać :) Wydaje mi się, ze minęła chwila i Nikoluśka wstała i przychodzi do mnie z pytaniem: "pogramy w memory zwierzątka?" ... (matko święta - myślę - idz spać człowieku...) Spojrzałam na zegarek - 5:50 ;/ I wstałam..., bo weź tu człowieku śpij, jak tu Cię w kółko ktoś potrzebuje heh
 
 masakra...
 
 
No i ten.. heh miły początek dnia za mną :)
 
 
 
Teraz chciałabym pogratulować tym, co dostali się do testowania z Everyday me
(ja równie się dostałam i czekam na paczkę):)
 
 
 Teraz testujemy szampon przeciwłupieżowy Head&Shoulders Mentol :)
 
 
Będzie konkretna walka z łupieżem ! :D
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...