czwartek, 17 marca 2016

Krajanki Winiary - naprawdę domowy obiad? recenzja

 
Dzięki uprzejmości Rekomenduj.to miałam przyjemność przetestować
 
KRAJANKI WINIARY
 
 

 
 
Krajanki Winiary to drobno pokrojona mieszanka warzyw z przyprawami w bardzo gęstym koncentracie .
 
Z jednego opakowania 250 g otrzymujemy az 10 porcji zupy :)
 
 
Do wyboru mamy 3 warianty smakowe :
  • krajanka ogórkowa
  • krajanka buraczkowa
  • krajanka warzywna (do kapuśniaku)
 
 
Pierwszą wypróbowałam krajankę ogórkową
 
 


 
Składniki produktu: woda, ogórek konserwowy 27%,suszone warzywa(cebula,marchew1,8%,
czosnek,korzeń pasternaku),cukier,sól jodowana,skrobia kukurydziana,ocet spirytusowy,olej słonecznikowy,liść kopru,przyprawy,aromaty.
 
Zupę ugotowałam wg. przepisu z tyłu na opakowaniu :)
 

 
 
Jak dla mnie 4/5 :)
 
 Jest pyszna, lecz trochę przy słona :) Córki zajadały się nią wrzucając do niej chlebek :)
 
Męzowi nie zasmakowała :)
 
 
 
Kolejna była krajanka buraczkowa
 
 
 
 
 
Składniki produktu: woda,zagęszczony przecier pomidorowy,suszone warzywa(burak czerwony(kawałki i proszek) 6,1%,cebula,czosnek,marchew0,5%,por),cukier,sól jodowana,suszony koncentrat soku z buraka,ocet spirytusowy,olej słonecznikowy,liść pietruszki,przyprawy.

 
Zupę ugotowałam wg. przepisu z tyłu opakowania :)
 
ocena 2/5
 
Zupa wyglądem - kolorem trochę przypomina zupę pomidorową ,
zjedzona , jednak smakuje tak sobie- bez rewelacji :)
 
 
 
Ostatnia była krajanka warzywna (do kapuśniaku)
 
 
 
 
Składniki produktu: woda,zagęszczony przecier pomidorowy 10,8%,sól jodowana,suszone warzywa(cebula,marchew2,3%,czosnek,czerwona papryka,korzeń pasternak,por)ocet spirytusowy,olej słonecznikowy,skrobia kukurydziana,ekstrakt drożdżowy,przyprawy,zioła,aromat.
 
Zupę ugotowałam wg. przepisu z tyłu opakowania :)
 
ocena 5/5
 
Ta krajanka pozytywnie mnie zaskoczyła. Zarówno smak jak i wygląd był lepszy niż myślalam.
Jako, ze pierwszy raz robiłam kapuśniak, byłam ciekawa co z tego wyniknie i -o dziwo! - wyszedł pyszny :) Jedliśmy ze smakiem :)
 
 
 
 
Moim zdaniem KRAJANKI WINIARY, chodź zachęcają wyglądem, to smakiem niekoniecznie:)
 
Plusy:
Są wykonane z naturalnych składników
szybkie wykonanie
mała ilość składników potrzebnych do zrobienia zupy
 
 
Minusy:
cena ok. 3,49 za 250 g
smak nie taki jak u mamy
 
 
Tak więc sami zdecydujcie, czy warto :)
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...