środa, 27 lutego 2019

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D


Witam Was serdecznie :) 

Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie 
podpaski 
Always Sensitive

z akcji testowania ze strony 

(klik w nazwę)

Zostałam wybrana jako jedna z 2000 ambasadorek marki Always .



W skład zestawu do testowania wchodziło :

  • 1 opakowanie Always Sensitive - dla mnie jako Ambasadorki Marki
  • 20 próbek produktu  - do przekazania znajomym lub koleżankom
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”




Po rozdaniu kilku próbek postanowiłam sama wypróbować te podpaski, by dać Wam znać drogie kobietki, czy warto inwestować w ten produkt podczas okresu :)

Do testowania dostałam  Always Sensitive size 1 ultra normal plus, czyli 4/6 kropelek , więc jak na moje potrzeby jest okay :) Gorzej, gdy któraś z pań ma większe potrzeby (bardziej obfity okres) ta podpaska może nie wystarczyć . 
Ogólnie ten produkt ma bardzo słodki, różowy, trochę dziewczęcy design , ale przez to kojarzy nam się też z lekkością i typowo kobiecym produktem :) 


Wnętrze też ma ciekawe -  biel przeplata się z jasnym fioletem. 

Ale najważniejsze jest to, że ma bardzo fajny kształt dopasowujący się do ciała, dwa skrzydełka, które trzymają całość w ryzach i ta miękkość bawełny (chodź jasno napisano na opakowaniu, że produkt jej nie zawiera) jest idealnym połączeniem, które pomoże nam w przetrwaniu, dla niektórych z Nas - ciężkich dni :)

Sprawdzają się zarówno w dzień, jak i w nocy, dzięki temu,że są chłonne i komfortowe w użyciu :)

Cena - ok 4-5 zł / 10 szt :)

Myślę, że produkt zagości u mnie na dłużej, mimo niezbyt zachęcającej ceny  :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...