poniedziałek, 8 czerwca 2015

Testowanie Z Rekomenduj.To

Witam, chciałabym przedstawić Wam zawartość mojej paczki do testowania, którą dostałam od 

 

Rekomenduj.To.

 

 Sporo czasu mi zajęło ogarniecie tego, ale jakoś dałam radę  ;)

A oto moja paczuszka :D (z ręką mojej starszej córki :))





I jej zawartość:



 - list do Ambasadorki
Winiary

- przepisy na chłodniki w kształcie kostki

- 30 ulotek do rozdania znajomym



 - 20 chłodników,

(buraczkowy, ogórkowy i czosnkowo- koperkowy)

 


i na końcu prezencik od Rekomenduj.To:


- ozdobna doniczka

- nasionka kopru Ambrozja, szczypiorku Bohemia oraz mięty pieprzowej :)




Niedługo przekaże Wam relację z testowania, ponieważ teraz za bardzo nie mam czasu czegokolwiek gotować ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...