piątek, 5 czerwca 2015

Ciekawe testowanie z TestMeToo :D

TestMeToo to strona, na której ostatnio bardzo dużo się dzieje - tłum testerów sprawdza sporo produktów dla tej strony - w tym właśnie ja :D 

Z jakiś tydzień temu dostałam się do testowania

Usług bankowych 

http://www.icra.com.pl/testmetoo,pl,360

http://www.icra.com.pl/images/kalkulator_lp.png

 polegało to na wejściu na stronę internetowej instytucji finansowej, która oferuje produkt polegający na obniżeniu rat 2 różnych kredytów i sprawdzeniu na kalkulatorze jak dużo można oszczędzić na każdym z nich :)

Wczoraj udało mi się też dostać do testowania

nowego sklepu stylowego wyposażenia kuchni i jadalni à Tab.

 W ramach testowania TestMeToo przesłało testującym e-mailem kupon o wartości 20 zł do wydania w sklepie a Tab. Zaoferowało też darmową przesyłkę, co bardzo ułatwiło zakupy, ponieważ sama przesyłka kosztowałaby 15 zł, a mało co można było znalezć za 5 zł :)

W sklepie zamówiłam sobie przezroczystą miseczkę w rozm s w cenie 3,50 zł

śliczny kubek ze śmiesznym napisem w cenie 15 zł :) 

 

  Czekam w tej chwili na przesyłkę a wy czekajcie na relację z testowania  :D

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...