środa, 10 czerwca 2015

Pyszne testowanie z Ambasadą Trendów i przesyłka od a- tab :D

Ten tydzień jest pełen niespodzianek - testowań w bród, tylko jak to ogarnąć? hehe  

Bardzo cieszę się,że mogę testować tyle fajnych, pożytecznych i czasem pysznych produktów, lecz niekiedy trochę się w tym gubię, lecz kocham to co robię i to najważniejsze :D

A oto dzisiejsze przesyłki :)

Będą to paczuszki od

 ambasadatrendów.pl

a-tab.com.pl


Pierwszą przesyłkę dostałam z rana (okolo 10 chyba hehe):D Była to paczuszka od kuriera GLS - paczka do testowania z Ambasady Trendów -


 

 

jedzonko dla małej BoboVita Przyjaciele


Trochę tego było w tej paczce - jestem mile zaskoczona jej zawartością :)

 1.list powitalny w kampanii

 2.książeczka, w której jest napisane jak  odżywiać swojego maluszka po 9 miesiącu





3.trzy rodzaje dań w wyciskanej tubce po 9 miesiącu :

  • marchewka, pomidor, wołowinka, makaron

    • brokuł, ryż, kurczak

      • groszek, ziemniaczki, dorsz


 i

4 .Trzy rodzaje dań w saszetce po 12 miesiacu :

  • groszek, ziemniaczki, sola

    • marchewka, soczewica, szynka

      • brokuł, makaron, ser

 

Zaczynamy pyszne warzywne testowanie już od jutra :)

Życzcie powodzenia :D


Następną przesyłką były rzeczy ze sklepu a-tab.com.pl - kupione za bon upominkowy (w kwocie 20 zł) z szybkiego testowania z 

TestMeToo

Do końca nie byłam pewna, co mam kupić, ale wybrałam sobie :

 - kubeczek z ciekawym napisem :

 "Mrs always Right" - 15 zł

- malutka przezroczystą  salatereczkę - 3,50 zł :)

Sklep a tab zrobił na mnie dość dobre wrażenie, chodz przyznam nie jest to sklep na moją kieszeń, ale miło było kupić cos tak o dla siebie  :)


A wy co myslicie o sklepie internetowym a-tab.com.pl?:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...