niedziela, 21 września 2014

Weekendowe super newsy :D


Witam :D

Witam Was w większości pochmurny weekend kilkoma nowymi i szczęśliwymi wiadomościami:) 

Otóż tak - chciała bym pokazać moje nowe zdobycze  itp:)

 

 

Nowa próbka od Everdayme -kapsułka Vizir :)




 Możecie zamówić ja tu :

http://www.everydayme.pl/rodzina/rodzinne-porady/produkt/ariel/ariel-3in1-pods-mountain-spring



Mam nadzieję, że sprawdzi się lepiej lub chociaż tak samo super jak proszek:)

Niedługo recenzja:)

 

 

Wygrana w testowaniu kapsułek Vizir od Everydayme :)

 Poniżej macie linka, w którym zapisujecie się do Grona Ambasadorów ;)

 http://gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/


Tu również zgłaszacie się do projektów zorganizowanych przez P&G :)

Ja zgłosiłam się do Projektu VIZIR KAPSUŁKI PIORĄCE   i zostałam przyjęta do grona 4.000 osób testujących ten właśnie produkt :D

Super prezent na urodziny nie ?:D suuper ;D

 

 

Cieszę się z tego bardzo bardzo bardzo ;) I dziękuję mojej super rodzince za jeszcze lepsze urodzinki niż rok temu i za super prezenty :D

1.

  Pianki - mniaam :P

2. 

12 piece soucepan set - 12 elementowy zestaw garnków i patelni  z Tesco :)

 

3.

8 elementowy zestaw do kawy z brązowego szkła:

4 filiżanki + 4 spodeczki 

Idealny zestaw na wieczór z przyjaciółkami :D

 

4.

6 szklanek z grubszego szkła :)

 

To tak na nową kuchnię :DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...