poniedziałek, 15 września 2014

Nowe próbki, testy itp :P


Witam witam :D


Jesień w pełni, pogoda jak na razie dopisuje, a ja mam dla Was kilka nowych i starych przesyłek :D


1. Sos Tao Tao







moja recenzja :

http://testmetoo.com/raport/taotao/sos-slodko-pikantny-200/#sharer (trzeba się zalogować)

2. kapsułka Vizir :)

Wygląd oceniam na 5, zapach i działanie też. 

Myślę,że normalne plamy odpiera lepiej niż proszek ;) Niestety u nas dziecięcych plam nie doprał ;/ plusem jest to, że świeżość utrzymuje się przez dłuższy czas:)

Polecam ! :D


3. Testy Plastrów Compeed z Samplecity

 


 Jeszcze nie musiałam użyć, więc dużo Wam niestety nie powiem o nich :)

Na pierwszy rzut oka plaster nie wygląda estetycznie, ale miejmy nadzieję, że nadrobi działaniem :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...