wtorek, 23 września 2014

Oczekiwana przesyłka od Everydayme :D


hej hej :D

Witam Was ciepło w ten pochmurny dzionek i mam nadzieję,że Wam również mija w miarę dobrze - tak jak mi :)

A więc do rzeczy ;p

Przed chwilką zawitał do mnie kurier GLS z paczuszką 

oto ona :D

Zdążyłam ją już otworzyć, więc musiałam przytrzymać dla takiego efektu :D

Paczuszka spora - tak jak jej zawartość, która mnie mile zaskoczyła - choć patrzyłam w przewodniku projektu co i jak :)




Dla mnie ;)




Dla znajomych ;)

Już pierwsze prania za nami :D 

Poniżej jedno z ubranek mojej młodszej córki

 (jesteśmy w trakcie wprowadzania nowych dań )

wyprało się super ;D

A oto recenzja na dziś :

Po wypraniu ubranek w kapsułkach

Vizir, Original Fresh, kapsułki do prania, 15 szt 

 

plus

http://www.parfems.sk/15606-thickbox_default/lenor-1l-sensitive.jpg

płyn do płukania Lenor

zdj : http://www.parfems.sk/produkt/lenor-1l-sensitive

powiem Wam tyle :

1. Ubrania są świeże i pachnące ;)

2. Odpiera nawet plamy z czekolady, truskawek i marchewki - pierwsze najgorsze plamy po maluszkach :)

3. Kolory ubrań są żywe -wyglądają tak jak nowe ;)

4 .Opakowanie małe,  poręczne i łatwe do otwarcia

5. Nareszcie koniec z odmierzaniem proszku, który mógł się "niechcący rozsypać" :D

 

Niestety nie odpiera starych plam - choć miałam nadzieję, że tym razem się uda ;/

Ocena - 5  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...