poniedziałek, 5 września 2016

Magmisie - czy żelki z magnezem to jedyny sposób na poprawę koncentracji ?



Ostatnio byłam w aptece i chciałam wziąć jakieś witaminy dla starszej z moich córek. Pani podawała mi wiele różnych nazw, lecz postanowiłam,że spróbuję ostatnio reklamowane na rynku
Magmisie firmy Aflofarm :)

(Z góry przepraszam, za jakość zdjęć - mam zastępczy tel ;/)


Z reklamy dowiadujemy się ,że dzieci często mają niedobór magnezu, przez co są zmęczone, mają problemy z koncentracją i aktywnością fizyczną...

I właśnie Magmisie mogą temu zaradzić :)

No cóż...

Najpierw przyjrzyjmy się

składowi produktu :

Syrop glukozowy,
cukier,
żelatyna wieprzowa,
sole magnezowe kwasu cytrynowego,
regulator kwasowości,
kwas jabłkowy,
aromaty (pomarańczowy, cytrynowo-limetkowy,malinowy),
wosk carnauba
substancja glazurująca
przeciwutleniacz
kwas L-askorbinowy
barwnik : ekstrakt z papryki
chlorowodorek pirodoksyny

Nie brzmi zbyt zachęcająco, no nie?

Na szczęście są i dobre strony :

Magnez
(pomaga w utrzymaniu zdrowych kości)
wit. B6
(pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego )




Produkt ma wspomagać prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego oraz w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych przyczyniając się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia :)


W opakowaniu jest 30 szt żelek w 3 różnych smakach 
(u nas kilkunastu szt. nie ma na zdj)




  • pomarańczowym
  • cytrynowym
  • malinowym




















Zalecana porcja do spożycia dla dzieci pow. 3 roku życia i dorosłych to : 2 żelki 1-3 razy dziennie:)



Wg. mnie Magmisie to ciekawy sposób na dostarczenie do organizmu dziecka magnezu, chodź przeraża mnie to, że są strasznie słodkie (spróbowałam... i szczerze mówiąc ledwo zjadłam ;/) i mają tak długi skład niezrozumiały dla przeciętnego człowieka  (kiedyś słyszałam,że im krótszy skład, tym produkt zdrowszy :))


Więc tak :

Plusy :

  • kolorowe
  • ciekawy kształt
  • dzieci chętnie je przyjmują
  •  dodatkowa zawartość wit B6 
  • pachną jak owocowa herbatka rozpuszczalna

Minusy:

  • nieciekawy skład (zbyt dużo cukru itp...)
  • niestety nie rozpisane dokładnie ile podawać (dzieci i dorośli mają brać tyle samo ??)
  • mała zawartość magnezu (6 żelków to tylko 45 % zalecanego spożycia magnezu)
  • trzeba zjeść dużą ilość, by dostarczyć prawidłową dawkę magnezu i wit B6
  • cena - 18 zł za 5 dni (5 dni po 6 żelków to 30 żelków ...)



Szczerze mówiąc, nie mogłabym z czystym sumieniem polecić
Wam tego produktu, chodź dam moim córkom resztę paczki Magmisiów, by nie marnować tego, co nie trzeba :) Jednak radzę Wam zastanowić się, czy warto kupować coś, co może nawet nie pomóc, a zaszkodzić ząbkom Waszych pociech :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...