piątek, 16 września 2016

Nowa paczka od TRND - szczegóły :D



Przywiało dziś do mnie kuriera GLS z przesyłką od TRND :) 



Dostałam w niej kilka przydatnych rzeczy, by w końcu móc zacząć na dobre testowanie z
 Jogobellą :D

A warto było czekać :D

W paczuszce znalazło się kilka przedmiotów :






- list do Ambasadorki Jogobella Breakfast   (mnie hehe)




- bardzo fajny i kolorowy przewodnik Ambasadorki 



- książeczka badania opinii o jogurtach


- śliczna mata na stół , dzięki której ciężko będzie mi odejść od stołu po zjedzeniu śniadania :D




Ale się cieszę hehe bo już jutro mogę zakupić pierwszą porcję Jogobelli Breakfast :D


Życzcie mi smacznego :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...