niedziela, 20 kwietnia 2014

Wielkanoc w pełni :D i relacja z testowania Silan Sensitive;)

hej hej ;)

Jak Wam mija świąteczny poranek ?
Zjedliście już zawartość święconek ?:)

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/Koszyk_Wielkanocny.JPG

Mi całkiem całkiem, choć nie łatwo było wstać na śniadanie po wczorajszym seansie filmowym z moim mężusiem he he ;) I jeszcze jakiś taki śpiący ten dzień, bo i pogoda - choć wczoraj ładna była - dziś nie bardzo dopisuje, ale może coś tam się zmieni , bo słoneczko próbuje się przebić;)


Obiecałam wam już dawno relację z testowania Silan Sensitive, więc ok. już Wam wszystko mówię;)

Więc tak :

Płyn do płukania Silan Sensitive bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Ubrania po nim są po nim tak przyjemnie i delikatnie pachnące, a świeżość utrzymuje się przez kilka dni ;) 
Najważniejsze było dla mnie również to, by nie drażnił delikatnej skóry mojej najmłodszej 4- miesięcznej księżniczki i w tym też sprawdził się znakomicie ;)
 Ubrania po wypraniu były delikatne w dotyku, a podczas prasowania ich zapach roznosił się po pokoju ;)

Myslę, że z czystym sumieniem mogę polecić płyn do płukania Silan Sensitive wszystkim alergikom i mamom, które chcą dbać o delikatną skórę swojego malucha lub starszego dziecka;)


http://comps.canstockphoto.com/can-stock-photo_csp1792860.jpg 

Pozdrawiam i życzę Wam Wesołych świąt , smacznego jajeczka ze święconki i mokrego podkoszulka w Śmigusa Dyngusa ;D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...