środa, 2 kwietnia 2014

Testowanie RADICAL - szampon wzmacniający z wyciągiem skrzypu polnego


Hej H ej :)

Chciałabym zapytać się  Was czy tez macie problem z wypadającymi garściami włosami ?? Bo ja tak i to straszny ;/ Normalnie masakra jakaś he codziennie wypada mi chyba z milion włosów (podczas czesania najwięcej - no ale jak tu się nie czesać heh) No i proszę ;) Ze wszystkich zachwalanych przez Was produktów wybrałam na początek ten i kupiłam go heh tzn. szampon ziołowy RADICAL z wyciągiem ze skrzypu polnego ;) Cena w aptece ACER - 11,90 zł;)


Wczoraj  pod wieczór pierwszy raz umyłam nim włosy i powiem  Wam tak - nie zachwycił mnie - gdyby nie odżywka to nie wiem czy dałabym radę cokolwiek z nimi zrobić, były strasznie szorstkie i przesuszone ;/
Poza tym chyba ze 3 razy nalewałam go sobie na dłoń, ponieważ na moich długich włosach (mam do połowy pleców) ciężko było go spienić;/


 
Miejmy nadzieję,że pomimo tych wad trochę zregeneruje moje zniszczone włosy ;)) Jeżeli tak - na pewno Wy się o tym dowiecie pierwsi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...