czwartek, 27 marca 2014

Wygrana w akcjii testowania Silan Sensitive ;)

Witam ;)

Niestety pogoda nie nastraja nas optymistycznie - za oknem szaro, buro i ponuro. Dzień jakiś śpiący i wogóle heh ale my mamy jakos musimy dć radę hehe bo maluszki nie próżnują - szczególnie moje :D

A więc co do tyej wygranej to było tak:
Niedawno wysłałam zgłoszenie do akcji Silan Sensitive
 
  http://babyonline.pl/silansensitive.html
http://www.sledzimykonkursy.pl/i/article/2014/03/wygraj-plyn-do-plukania-tkanin-silan-sensitive-2l-200-nagrod-czeka-1_330x248_1.png
pewnie jak niektóre z Was i jak zawsze - nie byłam pewna czy się załapię, ale co mi tam hehe zaryzykować można - to nic nie kosztuje:)

I właśnie dziś przeglądając skrzynkę znalazłam maila (oczywiście folder SPAM :) co ważniejsze to zawsze tam ląduje ;/ ) z gratulacjami , że znalazłam się w grupie testerów tegoż produktu ;D 
Prawdę mówiąc poprawiło mi to humor chociaż na chwilkę ;)

Podczas testowania będę brała również czynny udział w rozmowach związanych ze skórą malucha, ponieważ 10 najbardziej aktywnych osób ma szansę wygrać:

- nagrodę głowną - Silan Sensitive, zestaw ekskluzywnych ręczników 

oraz 

cudowną odżywkę Syoss

Supreme Selection Wonder treatment 10w1 ;D

Z niecierpliwością czekam na przesyłkę :P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...