poniedziałek, 31 marca 2014

Testowanie Silan Sensitive rozpoczęte:D oraz nowa zamiana z Tablica.pl:)

Witam witam hehe

ładna dziś pogoda co nie?:D
Jak dla mnie suuper hehe przynajmniej pranie szybko schnie xd

A więc tak - przejdzmy do konkretów :)
Dziś rani listonosz przyniósł mi paczkę, w której jak powiedział "coś chlupocze" xd , więc domyśliłam się, że chodzi o płyn do płukania Silan Sensitive z akcji testowania na stronie babyonline.pl :)



Wstawiłam już pierwsze pranie Oliwki z tym płynem - niedługo będziemy oceniać:):)


Następna udana zamiana z Tablica.pl  ;D

Przyszła mi również paczką od pani Doroty, z którą po raz 2 już się zamieniałam - uczciwa i miła kobieta ;)
(pokazuję drugą stronę, by nie pokazywać danych  ;D)

To się mała wybawi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...