poniedziałek, 1 grudnia 2014

Blogosfera - kolejne testowanie:)

Na pewno pamiętacie , jak mówiłam Wam , że Canpol babies stworzyło blogosferę - program do testowania dla Nas - mam, które mają duużo wolnego czasu i wieele miłości dla swoich skarbków :)

Blogosfera

Na początku chciałabym pogratulować tym, którym udało się załapać do testów laktatora elektrycznego :)

Mam nadzieję, że to testowanie będzie bardzo mleczne, tzn. owocne w mleko  :D

Nam niestety się nie udało... - może to znak, by zakończyć karmienie?A może po prostu są bardziej potrzebujące mamy ?:) Nie wiem , ale i tak się cieszymy, że chociaż butelki udało nam się przetestować:)

Teraz do testowania jest 20 niań elektronicznych

 

Może tym razem nam się uda? Tym bardziej , że moja przyjaciółka rodzi w lutym, to byłby super prezent dla chrześniaczki :)

Sama też nie pogardziłabym taką super nianią - wiedziałabym , że Oliwcia śpi bezpiecznie w swoim łóżeczku, jak muszę wyjść  :)



Zapisujcie się do blogosfery i testujcie super produkty Canpol babies :D

Powodzenia! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...