piątek, 25 lipca 2014

Testowanie nowych podpasek Always Ultra z portalu TRND :)

Witam ;)

Trochę czasu temu zostałam wybrana do testowania

Always Ultra NEW

co bardzo mi  się i przydało i podobało :) Niedawno dostałam pierwszy okres po porodzie, więc na pewno mi się przydadzą:)

1. Oczekiwana paczuszka

W środku znalazłam:

- list zachęcający do testowania;)

- książeczkę do wpisywania opinii przez osoby testujące

-2 opakowania Always Ultra normal

-3 opakowania Always Ultra night

- różowe, jedwabne wstążeczki

- pudełeczka do prezencików dla znajomych

- ulotki dodawane do prezencików






Testowanie nowych podpasek Always Ultra już w toku :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Always Sensitive - czyli jak zachować komfort "Tych" dni :D

Witam Was serdecznie :)  Dziś będzie recenzja tak bardziej dla kobiet, ponieważ opowiem Wam, jak sprawdziły się u mnie  podpaski  ...